Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie pro firmu Autosklo H.A.K., s. r. o.
Jeřábková, Martina ; Novák, Karel (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sestavením návrhu marketingové strategie pro firmu Autosklo H.A.K., s. r. o. Pardubice. Analyzuje současnou situaci a navrhuje opatření k dosažení stanovených marketingových cílů.
Metody, technické prostředky a procedury plánování a navigace letu po volných tratích v podmínkách RVSM
Hodinka, Jan ; Ptáček, Pavel (oponent) ; Vosecký, Slavomír (vedoucí práce)
V současné době dochází v letecké navigaci k přelomu v používání prostorové navigace v podmínkách RVSM z pohledu požadované navigační výkonnosti, tedy měnící se hodnoty dosahované navigační přesnosti určení polohy. Tato diplomová práce se zabývá popisem projektu prostorové navigace v podmínkách RVSM. Popisuje požadavky na technické zázemí potřebné k jejich zabezpečení. Zobrazuje současný stav v Evropě a předpoklady do budoucna. Cílem této práce je podrobně popsat obsah, význam a smysl projektu prostorové navigace v podmínkách RVSM, nastínit očekávané přínosy jejich zavádění v civilním letovém provozu a dále objasnit jejich místo a význam ve vývoji CNS.
Reflexe potřeb účastníka letního jazykového tábora
SAITLOVÁ, Eliška
Bakalářská práce se zaměřuje na zkoumání potřeb účastníků letního jazykového tábora, přičemž je kladen důraz na oblast anglického jazyka. Cílem této práce je vytvořit analýzu potřeb účastníků, která dá vedoucím kurzu data k revizi současného sylabu kurzu. Tato práce má dvě části - teoretickou a praktickou. Část teoretická je zaměřena na terminologii potřeb a přání, na jejich reflexi i analýzu. Rovněž jsou zde definovány cíle, a to jak jazykové, tak i další, kterých má být v průběhu jazykového tábora dosaženo. Praktická část je zaměřená na výzkum potřeb účastníků jazykového tábora, v němž jsou analyzovány řízené rozhovory, jak s účastníky, tak s jejich lektory. Na závěr jsou konfrontovány oba pohledy a vytvořena výsledná analýza dosažených potřeb a cílů kurzu.
Na hraně - arteterapie jako inspirace pro výtvarné vzdělávání
Burešová, Tereza ; Jakubcová Hajdušková, Lucie (vedoucí práce) ; Kafková, Helena (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Na hraně arteterapie j ako inspi race pro výtvarné vzdělávání" se zabývá postupy , které jsou typické pro arteterapeutické působení. Nahlíží však na ně o ptikou výtvarného pedagoga. teoretické části práce definuje vzdělávací působení vysvětluje výchova cíle vzdělávání pedagogický pracovník. Zaměřuje se také na konkrétní zákonitosti vzdělávací oblasti Umění a kultura Následně tyto poznatky porovnává s ým působení zákl adní cíle této disciplíny a uvádí přís tupy, které arteterapie využívá. Poté práce základní rozdíl těchto oblastí ve kterých se potkávat. Didaktická a výtvarná část práce se z aměřuje na příklady konkrétních pro vzděláv ací potřeby ve formě graficky zpraco vané příručky Příručka obsahuje pět výtvarných aktivit , které mohou být inspirací pro vyučující výtvarné výchovy. Součástí je t aké teré byly realizovány ve 4. třídě základní ško ly. rámci práce byla také provedena kvalitativní výzkumn á sběru byly rozhovory se třemi respondentkami. Na základě analýzy ů ráce závěru nároky, kt eré může alterov aná původně arteterapeutická aktivita klást na o sobnost výtvarného pedago ga příno sy, které může mít pro žáky. KLÍČOVÁ SLOVA výtvarná výchova, arteterapie, metody, cíle, o sobno stně sociální rozvoj,
Alberta Infant Motor Scale - Motorický vývoj dítěte do jednoho roku
Krylová, Adéla ; Vítová, Veronika (vedoucí práce) ; Nováková, Olga (oponent)
bakalářské práce: Cíle - Cílem této práce je představit kanadský standardizovaný test - Alberta Infant Motor Scale (AIMS) odborné veřejnosti. Test hodnotí motorický vývoj dětí od narození do osmnáctého měsíce věku. Teoretická část - V této části shrnuji potřebu standardizovaného hodnocení pro ergoterapeuty a význam včasné intervence u dětí do jednoho roku života. Další kapitola pojednává o psychomotorickém vývoji novorozence a kojence. Hlavní část je věnována informacím o testu AIMS. Poslední část poskytuje přehled metod používaných v dětské ergoterapii. Praktická část - Vyzkoušela test AIMS v praxi a formu kazuistiky předkládám výsledky testování a praktické návrhy ergoterapeutické intervence.
Výtvarná výchova a klíčové kompetence.
Unique, Elis ; Fišerová, Zuzana (vedoucí práce) ; Kitzbergerová, Leonora (oponent)
Diplomová práce pojednává o vlivu výtvarné výchovy na rozvoj klíčových kompetencí v rámci vzdělávacího programu pro 2. stupeň ZŠ. Práce zkoumá potenciál této disciplíny a možnosti aplikovat ji k rozvíjení a posílení kognitivních funkcí, sebevědomí, sociálních a komunikačních dovedností u dětí ve starším školním věku. První teoretická část je zaměřena na pojetí výtvarné výchovy a její současné proudy ve vztahu jak k měnícímu se vzdělávacímu obsahu, tak k některým problémům, s nimiž se setkáváme v běžné školní praxi. Zvláštní pozornost je věnována animo-centrickému přístupu, k němuž se autorka hlásí, zároveň pociťuje potřebu vymezit hranici mezi rozvíjením kompetencí a řešením specifických problémů jednotlivých žáků nebo dynamiky ve třídě, mezi artefiletikou a aktivitami, jež se svým působením přibližují spíše k arteterapii. Druhá část zpracovává poznatky hloubkových rozhovorů s experty v oboru pedagogiky a psychologie, které popisuji zkušenosti s artefiletikou, arteterapii a pedagogickým působením ve škole a jejich potenciálem k rozvíjení klíčových kompetencí. Cílem práce je na základě odborných výpovědí prozkoumat a popsat nástroje výtvarné výchovy v rozvoji klíčových kompetencí a její možnosti předcházet a případně řešit problémy v některých oblastech. Didaktickou část tvoří soubor výtvarných úloh, které...
Udržitelný rozvoj v koncepcích a politikách České republiky
AUJEZDECKÝ, Kevin
Diplomová práce Udržitelný rozvoj v koncepcích a politikách České republiky se zabývá tématem udržitelného rozvoje, zkoumá jak je na něj nahlíženo pohledem Státní politiky životního prostředí a strategií udržitelného rozvoje České republiky. Z odvětvových dokumentů jsou zvoleny pouze politiky ŽP, neboť se přímo dotýkají, v poslední době nejvíce skloňovaného, environmentálního pilíře. Cílem diplomové práce je provedení obsahové analýzy vybrané legislativy a vládních dokumentů s ohledem na zastoupení a chápání udržitelného rozvoje v politikách České republiky. Komparace a zhodnocení toho, jak je koncept udržitelného rozvoje obsažen v politikách ČR a jak se proměňuje od roku 1993 do současnosti. Diplomová studie hodnotí a komentuje vládní dokumenty ČR, porovnává je mezi s sebou a upozorňuje na důležité detaily, které znamenají pokrok ve vnímání pojmu udržitelný rozvoj. Je důležité zmínit, že práce pracuje s formálně platnými dokumenty a praxe v jednotlivých odvětvích může být jiná. Dále pak porovnává tento vývoj v ČR s mezinárodně platnými dohodami a rezolucemi OSN a EU v poslední řadě porovnává vlastní text s pracemi jiných autorů a přidává vlastní názory k jejich pojednáním.
Vliv dramatické a osobnostně sociální výchovy na sebevědomí žáka I. stupně ZŠ
Formanová, Kristýna ; Svobodová, Radmila (vedoucí práce) ; Holemá, Irena (oponent)
Resume: The topic of the diploma thesis was problematic of the impact of dramatic social and personal education on student self-esteem. In the theoretical part of the explanation of psychological concepts related to personality. The distribution of each chapter make structured to provide information needed to create a complete picture of the issue. The largest space was devoted to methods and techniques used in drama and personal social education. The practical part of the emphasis on application of the above-mentioned methods and techniques in teaching lessons.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.